Brabus C-Class

6. července 2007 v 23:01 | Faitheen |  ► Tuning

Brabus C-Class


Začněme rovnou motory: Pro šestiválcové verze C 280 a C350 je u Brabusu k mání konverze na motor se čtyřlitrovým objemem, která zahrnuje instalaci nové klikové hřídele a pístů, optimalizované čtyřventilové hlavy, speciálních vačkových hřídelů a přeprogramovanou elektroniku (to vše s tříletou zárukou). A k tomu nerezový výfukový systém s výkonnými katalyzátory a čtveřicí koncovek. Stojí konverze za to? Záleží na tom, zda vám připadá výsledných 332 koní a 420 Nm dostatečných… Málo? Obrázek “http://1.im.cz/n/photo//09/29/81yblyg-gallerylarge.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
Tak jinak: stovka za 5,9 s a 275 km/h. Pokud máte náhodou políčeno na turbodieselové céčko, Brabus nezapomněl ani na vás. Pro základní C 200 CDI je připravena posilovací kúra na 175 koní a 385 Nm (sériově 136 k a 270 Nm), pro C 220 CDI na 195 koní a 450 Nm (původně 170 k, 400 Nm), a s kitem D6 pro vrcholný šestiválec C 320 CDI máte pod plynem dokonce 273 koní a 590 Nm (standard 225 k, 510 Nm)! Takto posílená třída C umí stovku za 6,9 sekundy a dosahuje až 250 km/h. Obrázek “http://1.im.cz/n/photo//09/29/83ujrrl-gallerylarge.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
Brabus samozřejmě zamířil také do větrného tunelu, kde vyvinul agresivní optický paket. O zvládání dynamiky se starají snížený sportovní podvozek ve spolupráci s vysokovýkonným brzdovým systémem. Brabus třídy C jezdí na exkluzivních kolech o průměrech od sedmnácti do dvaceti palců, přičemž ta největší varianta obouvá pneu 235/30 vpředu a 265/25 vzadu. Exkluzivní dojem při pobytu na palubě pak navozuje ručně zpracovaná kůže Mastik a Alcantara, sportovní volant, hliníkové pedály a další doplňky. Vypadá docela dobře, co říkáte?
(Jan Červenka, Speed)
Obrázek “http://1.im.cz/n/photo//09/29/85wqymd-gallerylarge.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Luke Luke | 29. ledna 2008 v 20:54 | Reagovat

ozvi se mi prosim na icq:420237749 nebo na e-mail: 1uke1@seznam.cz

2 pik pik | E-mail | 16. dubna 2008 v 13:49 | Reagovat

krásný vozítko.na kolik to asi přijde?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.